Rabu, 7 Januari 2015

The End of The Year...

Ok,sekarang 2014 dah nak habis..Actually I dont have any idea what to write in here...tadi aku ada baca newspaper (date dia aku tak pasti bila) ada seorang mamat ni baru je kahwin and tak ada apa pon yang rare pasal mamat ni tapi yang menariknya ialah isteri dia,to be more specific nama isteri dia...isteri dia umur baru 18...woo memang muda giler tapi tu aku tak kisah sangat..kalau nak tahu nama isteri dia ada 53 huruf dan 7 perkataan ..cuba bayangkan masa dia nak lafaz akad ..pergh memang panjang siot nama isteri dia...dia sampai terpaksa berlatih beberapa hari semata2 nak sebut nama penuh isteri dia dengan lancar semasa akad nikah...tak silap aku nama isteri dia ialah Siti Normayatullah Rabiyatul Arbiah Maizurati Armida Puteeri Md Arif...huh aku yang menaip ni pon lenguh...


Ok,dekat atas tu intro je..saja tulis.Bercakap pasal tahun baru,bagi aku tak ada apa sangat pon..tapi adik beradik aku yang lain memang teruja sebab tahun 2015 merupakan tahun penting dorang sebab abang aku SPM,adik aku ada yang PT3 & UPSR...so gud luck untuk dorang...Next is azam sempena tahun baru...Azam aku yang utama ialah of course nak jadi lebih baik...Bila diingat semula,banyak benda dah jadi sepanjang tahun 2014,segala suka ,duka....(huhu ayat..)Apa2 pon..HAPPY NEW YEAR aku ucapkan...Hope 2015 will be a blessful year for us...

P/S:dah lama aku type entry ni tapi terlupa pulak nak publish

Tiada ulasan: