Jumaat, 26 Disember 2014

Jenis2 Lelaki yang aku suka tengok

Ok,kalau sebelum ni aku ada tulis dekat blog ni pasal perempuan,so kali ni aku nak tulis pasal lelaki yang boleh buat aku cair dan terpegun tengok dorang...korang nak panggil aku biseks or gay aku tak kisah...Aku just tulis apa yang rasa nak tulis dalam blog ni...


  1. Lelaki yang masuk syarahan or debate..bagi aku dorang ni nampak berkaliber...haha..setiap kali team debate sekolah aku practice, aku mesti tengok sebab aku nak tengok ketua debate dorang..haha..
  2. next is pemain hoki...jangan tanya kenapa bukan pemain bola sepak,sebab aku tak minat bola sepak..bagi aku pemain hoki ni dia nampak lagi tough sebab dia guna tangan dia untuk pukul bola and kaki dia untuk lari tak macam pemain bola...Ini just pendapat aku,so jangan terasa lak...
    gambar hiasan
  3. Lelaki yang muka jambu...haha...Kalau muka aku,tak tahulah nak dikategorikan jambu ke tak,tapi yang penting aku suka tengok lelaki yang muka jambu2 ni especially chinese...
  4. Lelaki yang pakai cermin mata...aku pon pakai spec so aku suka gak tengok lelaki yang pakai spec ni sebab dorang nampak berkepimpinan dan pandai..haha
  5. Lelaki yang ada lesung pipit macam Afgan...haha yang ni memang sangat rare..nak jumpa perempuan yang ada lesung pipit pon susah apatah lagi lelaki...
  6. Lelaki yang simple tapi nampak kemas...yang ni aku tak nak cakap banyak
  7. Lelaki yang tough dan ada six pack...yang ni memang aku usha giler...

  8. Lelaki yang masuk nasyid...sebab ni lah aku selalu tengok nasyid dekat sekolah2 lain dengan harapan ada lelaki yang hensem dan suara sedap...haha keji sungguh...
Kalau korang ada rasa apa2 nak tambah boleh komen...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Haha menarik2. Aku nak try wat entri koleksi wanita2 anggun idaman hati.

* aku macam kau cuma aku perempuan.