Rabu, 24 Disember 2014

Untitled

Aku tak tahu nak letak tajuk apa untuk entri kali ni...so untitled is the best choice maybe...Aku memang tengah bersemangat nak mengupdate blog ni selagi ada masa terluang sebab bila aku dah start naik sekolah 4 hari bulan nanti,memang akan bersawanglah jawabnya blog aku ni.Plus result dengan exam aku yang tak berapa nak membanggakan,memang banyaklah kerja aku kena buat nanti...aku tak tahu nak pilih elektif apa tahun depan....Ini lagi satu masalah..Mak aku tanya aku nak ambil berapa subjek tahun depan dengan result aku ni..Kalau ikutkan hati aku malas nak fikir tapi kena fikir juga...Kalau diikutkan jumlah subjek yang paling sikit aku kena ambil ialah 9.Gosh...Ini yang aku malas ni..Dengan bahasa tambahan yang aku terpaksa ambil sejak form 1 lagi...Dush,stresss.....

Aku ada ambil B.Jepun sebagai mata pelajaran tambahan masa form 1 tapi aku tak tahu nak continue ke tak.Kawan aku memang ramai nak drop sebab dia orang kata tak minat.Aku suka subjek ni cuma aku pemalas sikit bab2 nak menghafal ni...Plus kalau korang nak tahu sekolah aku ni jenis aliran sains tulen/ teknologi,so korang boleh bayangkanlah macam mana subjek2nya...Aku saja je merungut dekat sini...Ok sekarang pasal bab subjek elektif,aku rasa nak ambil prinsip perakaunan.Kalau subjek ni aku memang kena berebut sikitlah bcs subjek ni terhad sikit,sebab subjek ni untuk budak kelas first dengan second(konon2 untuk budak2 yang score giler2 time exam)...Aku tak tahu aku dapat ke tak subjek ni...Kalau tak dapat rasanya aku akan mohon sains sukan....Subjek ICT dengan LK(Lukisan Kejuruteraan) memang aku dah rijek awal2...Atau mungkin aku dengan redanya akan masuk kelas yang paling last dan tak dapat ambil apa2 subjek elektif macam yang aku tulis dekat atas tadi...huhu,sedih doh...

Btw,aku still bersyukur aku tak kene tendang dari sekolah tu sebab result exam aku..haha..kalau tak buat malu je kene pindah sekolah biasa..Sorry lah kalau ayat macam budak2 sikit(sebab aku memang budak2 baru nak up,so faham2lah ye)...So that's all for this time,maybe next enty I'll tell about  how was it feel to the batch that called 'perintis' PT3...

1 ulasan:

Mr. Dominic Unknown berkata...

budak sekolah rupanya kau ni.
All the best with your form 4 life after this.