Selasa, 23 Disember 2014

20 Facts About Me...

Aku tetiba terasa pula nak buat 20 facts about me ni...ramai giler kawan2 aku buat...walau pon blog ni tak ada readers aku tetap nak buat juga.




  1. Ok,aku ni anak ke3 daripada 8 orang adik beradik.Aku ada 2 orang abang,4 orang adik perempuan dan seorang adik lelaki(bongsu).Aku ada seorang ibu kandung(mama),seorang ibu tiri(mak) dan seorang ayah.
  2. Aku sebenarnya kembar dengan abang aku yang second jadi aku paling rapat dengan dia.Adik perempuan bawah aku yang first dengan second pon kembar,sepupu aku ada dua pasang kembar iaitu kembar lelaki2 dan perempuan2,so aku tak hairan kalau jumpa kembar dekat mana2 
  3. Family aku tak makan pedas tapi kita orang still suka makan masakan melayu.
  4. Aku mix Rusian-Malay sebab mama aku Rusian,ayah aku Melayu-Banjar.Mak tiri aku pula pure Malay.Jadi trylah membayangkan muka aku macam mana.
  5. Aku selalu cakap Inggeris dengan mama tapi cakap Melayu dan sikit2 Banjar dengan ayah.
  6. Aku tak tahan pedas sebab memang tak biasa.Kalau makan nasi lemak,aku akan asingkan sambalnya.
  7. Aku mandi paling cepat 30 minit.Jangan tanya aku buat apa dalam shower tu.
  8. Agak alah atau loya dengan certain perfume especially perfume perempuan sebab tu lah perfume adik aku semua aku yang belikan untuk dia orang.
  9. Agak senang terjaga dari tidur kalau terdengar something walaupun hanya bunyi barang jatuh dekat bilik sebelah.
  10. Suka buat muka innocent.Nak buat macam mana dah muka aku memang tak matched/matang tapi aku tak adalah buat muka sampai orang rasa nak bagi kaki.
  11. Aku lagi rapat dengan mama dan mak aku berbanding dengan ayah aku sendiri.Mungkin sebab dia selalu outstation kot
  12. Aku suka suasana yang teratur,so aku selalu kemas bilik dan susun buku2 dan majalah aku setiap kali aku cuti dekat rumah.Ada certain yang aku susun ikut siri especially majalah.
  13. Suka study sambil dengar lagu guna earphone.
  14. Aku tak minim air bandung dan air sirap.Kalau minum rasa nak muntah.
  15. Aku selalu kongsi cerita dengan kembar aku.There's no secret between us.
  16. Aku ni badan kurus tapi akulah yang paling kuat makan dalam kalangan kawan2 aku.Family aku badan semua memang slim2,so aku tak takut kalau gemuk.
  17. Kalau waktu cuti,aku biasanya akan mandi hanya sekali sahaja sehari iaitu pada waktu tengah hari.
  18. Kalau pergi mana2,aku suka tengok orang.Then aku akan komen pasal dia orang dalam hati.
  19. Aku akan pening kalau naik kereta yang terlampau laju.
  20. Aku paling susah nak menghafal jalan walaupun dan berkali2 lalu jalan yang sama.
Ok that's all about me....

3 ulasan:

Mr. Dominic Unknown berkata...

Hey Blast !
Perghhhh awesome !
u know what, aku selalu berangan nak jadi macam kau. Ada kembar, and then berdarah mix. But yeah. berangan sahaja. Sebab aku lahir single and pure malay. HAHAHAH.
Seriously aku jealous part gen kembar itu ! Bestnya ! sangat cool ok !
My family memang tak ada gen kembar. ermmm.

Muka kau ni mesti pan asian kan ? Just wondering.

btw, kiranya kau hidup dalam polygamy family yang bahagia la erk ?

Kau ni pun plu ke apa ?

Lastly, thanks sudi jadi follower blog aku. Aku tak boleh nak follow blog kau sebab sistem follower kau guna ni a bit different. Aku tak paham sangat sistem g+1 ni. Apa-apa pun keep on writing okeyh !

Ok panjang gila aku meracau kat dalam komen ni. HAHAHAH maap kan saya tuan rumah.

Blast MV berkata...

haha..thanks juga sebab sudi jengah blog aku yang tak seberapa ni..btw aku tak rasa aku plu...sebab aku still suka tengok perempuan cantik,tapi at the same time aku suka gak tengok lelaki hensem..just suka tengok je laa..tak terbayang apa pon..

Tanpa Nama berkata...

wah banjar... kulaan kah? ramik kaya nginik ramik....