Khamis, 18 Disember 2014

Hostel

Asrama...tak ramai yang dapat merasai nikmat dan seksanya duduk di asrama...hanya insan2 terpilih(seperti aku) saja yang dapat duduk di asrama...sejak akhir2 ni,aku selalu dengar pasal kes buli membuli kalau asrama lelaki aku tak heran sangat tapi ni asrama pompuan pon ada, apakah...wei masing2 dah besar laa.Takyah laa sibuk nak buli2 orang...bagi aku pembuli ni adalah orang yang paling LOSER tau tak...kau nak tunjuk kau hebat tapi belasah junior atau kawan sama batch secara berjemaah apahal...kalau betul hebat ,lawan 1 on 1 laa...Lagi satu,seniorisme...ni yang paling aku benci sejak aku form 1...cubalah kikis jurang antara senior junior tu...aku tak faham betul laa...lantak laa junior ke senior tu nak buat apa asalkan tak ganggu hidup korang...dia orang nak hisap rokok ke,nak fly ke or whatever sekalipon,lantak arr...tu masalah dia orang arr..

Aku tau aku bukannya baik sangat pon...tapi aku langsung tak terlibat dengan segala benda2 aku tulis kat atas tu...parents hantar masuk asrama supaya kita belajar berdikari,bukannya buat onar...kat asrama ada lagi satu masalah iaitu gangguan makhluk halus..ni yang malas ni..setakat ni aku tak pernah kene laa tapi budak dorm aku pernah kene...meraung bagai...sampaikan ada sorang kawan aku tak bagi tutup semua lampu kalau nak tido...dia suruh buka at least satu lampu sebab dia takut....aku dah lah jenis susah nak tido kalau ada cahaya...tapi tu aku tak kesah sangat...ok tu jela...korang kalo ada cerita best kat asrama yang korang rasa unik bolehlah share dengan aku...wassalam

aku tak ada dalam gambar ni....
dalam gambar ni pon aku tak ada sebab aku yang tangkap gambar..haha

Tiada ulasan: