Jumaat, 26 Disember 2014

Artis Lelaki Yang Aku Suka Tengok

Entah kenapa aku tak berapa minat dengan artis perempuan kecuali Anzalna Nasir dan Nelydia Senrose...Ok,sekarang aku nak listkan beberapa artis lelaki yang aku minat tapi ada gak yang bukan artis tapi aku tetap nal letak...haha



  1. Aiman Hakim Ridza


2.Ariz (Forteen)



3.Pencetus Ummah Rahmat (dia ni bukan artis tapi pendakwah).Aku minat dia bukan sebab dia ni pendakwah ke apa tapi sebab dia ni comel..haha...Umur dia pon baru awal 20-an
sorry laa gambar kecik sikit

4.Afgan...tengok laa dalam giler lesung pipit dia



5.Akim Ahmad..Ramai cakap dia ni tak adalah hensem mana tapi aku tetap minat gak especially lagu dia yang Mewangi tu...



6.Azhar (Azhael)...sapa yang tak tengok AF atau AIM 21 mugkin tak kenal siapa dia ni..Dia ada berlakon dengan Erin Malek dalam cerita Cinta Gerai(kalau tak silaplah) dekat Astro Prima..Aku tengok cerita tu pon sebab ada dia ni...





grup duo Azhael


7.Aeril Zafrel...Aku paling suka dia dalam cerita HACKS sebab dia berlakon jadi gay dalam tu..




8.Fatah Amin..aku start minat dia sejak tengok dia berlakon dalam Cinta Ibadah dekat Astro...


ni masa dia berlakon dalam cerita PISA (Playboy Itu Suami Aku) dekat TV3suku....




9.Alif dan Sharif (Sleeq)



10.Lastly ialah D.O (Exo)..dia ni penyanyi dari Korea Selatan...dia tak buat sebarang plastic surgery.Aku tak minat pon K-pop tapi entah kenapa aku suka tengok muka dia ni




Ok tu je sebab aku ni jarang layan drama Melayu and aku jarang tengok TV sebab aku duduk asrama..kalau rasa nak tamabh boleh komen...Jangan tanya kenapa Aaron Aziz dengan Zul Arifin tak ada...sebab aku tak minat dorang



Tiada ulasan: