Selasa, 29 Disember 2015

Happy New Year

Ok,straight to the point seperti mana tajuk dekat atas tu,aku nak ucapkan Happy New Year kepada semua yang sudi baca blog aku ni....kalau ada yang bacalah*sob sob T_T*\haha

Tak banyak sangat beza dengan tahun lepas.A few azam aku adalah jugak yang tercapai dan seperti biasa ada langsung aku tak buat haha....Disebabkan 31 haribulan nanti aku dah kena balik hostel so that's mean ini adalah entri terakhir untuk tahun ini....Seperti biasa aku akan keluar hang out dengan A dan H (kalau tak tahu siapa dorang ni sila cari entri-entri lepas. aku ada cerita  banyak pasal dorang)
Ni aku dengan H dan A dekat satu event.H yang dekat tengah

Tahun ni tak adalah heaven mana seperti yang aku angan-angankan just nice jelah....Tahun depan aku SPM so wish me luck...haha..Thanks jugak kepada siapa yang mengenali diri ini,yang sentiasa support aku,my family(especialy abang2 aku),my friends(especialy H)...

Macam yang korang tahu aku ni macam biskut chipsmore,sekejap ada sekejap menghilang,menyepi dan akan bersawang,berhabuklah blog ni jadinya....bila dah update kadang-kadang berderet 3 ke 4 entri sekalligus....biasalah tu idea kalau dah datang memang mencurah-curah tapi bila takde memang tandus setandus-tandusnya...haha

Lastly,diharapkan kepada semua yang sudi menjengah dan singgah dekat blog ni agar semakin berjaya pada tahun 2016 dan semoga berbahagia selalu bersama yang tersayang...
pap sikit...haha semoga happy2 selalu

3 ulasan:

Unknown berkata...

Happy new year n gud luck in spm

Unknown berkata...

Salam Tahun Baru Mr Blast...Semoga tahun mendatang ini mendatangkan kebahagiaan buat Mr Blast...

PS : Nak SPM nie study smart k...Amir doakan kejayaan Mr Blast...

Mr. White berkata...

first time dtg sini, thnx sudi jenguk my blog, nice blog tp klu tulisan tu dpt tukar yg basic nye lg best kot sbb sy x leh nk baca dgn tulisan yg ade skrng ni haha XD