Khamis, 24 Disember 2015

Kena ngurat dengan pengkid

Kalau tengok tajuk dekat atas tu mesti korang pelik sape yang kena ngurat dengan pengkid bagai ni...tkkan aku pulak kan..haha kalau nak tahu teruskanlah membaca...Aku sebenarnya tak pernah ada isu apa-apa dengan mana-mana pengkid...cuma ada sorang sepupu aku belah mak aku yang agak tomboy sikit tapi pengkid dengan tomboy BEZA ok..setahu aku tomboy ni walaupun gaya dia macam lelaki tapi dia akan try tunjukkan sisi dia yang comel tu,kalau pengkid pulak dia memang berusaha sehabis baik untuk nampak maskulin...dan yang aku tahu tomboy tak les macam pengkid....

Back to the main point,aku pergi hangout dengan H dan A...mesti ramai yang cakap apahal lah mamat ni asal hangout mesti dengan minah dua ekor ni...well aku pon tak tahu kenapa aku rasa selesa sangat dengan dorang( cehhh alasan cliche) sorry melalut kejap...

Time si H dengan A dok sibuk usha barang dekat watson tetiba adalah sorang pengkid ni tegur

pengkid: hai awak...nak pilih barang apa,meh saya tolong pilihkan

A: eh takpelah...(sambil tolak H untuk pergi dari situ)
sekadar gambar hiasan

Tetiba dengan tidak disangka si pengkid ni ikut kita orang sampailah ke parking lot.Time tengah tunggu driver si A ni datang( aku dan H kira macam menumpanglah sekali naik kereta dia) si pengkid tetiba je pegang tangan H.Aku apa lagi bila nampak tu aku terus lah tepis tangan dia sebab aku berdiri sebelah  H time tu.Bila aku tepis tu nampaklah dia macam marah and then dia try nak pukul aku,aku pun saja buat muka berani( padahal hati dah kecut sikit...haha) sebab saja nak provok dia...nasib baik driver A tu datang tepat pada masanya dan bila dia nampak macam ada something wrong dia terus tekan hon kuat gila,sampai aku rasa berdengung kejap telinga aku....yelah dahlah dekat parking lot, memang sahlah bergema....

Dalam kereta aku tanya H dia ok tak...dia kata dia ok je dan dia mintak maaf kalau dah susahkan aku...haha relakslah aku akan sentiasa lindungi kau( cewah ayat tak nak kalah).Tapi aku pelik jugak apasal lah pengkid sorang macam despredo sangat...dan ada jugak aku dengar yang pengkid ni selalunya awek dorang lagi cun dari awek jantan-jantan asli lagi straight....haha yang ni aku tak berani komen apalah

Tiada ulasan: