Ahad, 27 Disember 2015

BOSAN!! cer try ni

Memang kadang-kadang rasa agak bosan especialy time cuti sekolah macam ni.Kalau parents korang cikgu mungkin bolehlah ajak dorang jalan-jalan pergi mana-mana....disebabkan parents aku kerja,abang pula semua sibuk dengan hal masing-masing,so memang mereputlah aku dekat rumah...adik...huhu lagi sedih...adik aku semua perempuan,so aku takde geng...takkan asyik nak call+chat dengan member je...mesti dia menyapah kang engan aku nanti,so ada beberapa perkara yang aku suka buat bila aku bosan....

1.KARAOKE BOX

Kalau suara macam katak puru sekali pun lantaklah...bukan kau tengah buat show ke apa...time ni memang menjerit-jeritlah macam orang giler sebab adik-adik semua tak kisah pun asalkan aku tak kacau dorang...haha

2.MAINAN RC

yang nie salah satu yang best jugak.. kalau rasa nak hilang bosan boleh la try beli RC Produk.. tak kisah la.. kereta ke helikopter ke... yang penting seronok untuk kendalikannya.. jom.. Beli RC.. aku dah angkat RC Helikpoter hehehehe...:) so petang-petang bolehlah main dekat laman rumah sambil usya-usya kot-kot ada mamat hensem lalu...haha

3.ONLINE GAMES

Kepada yang BOSAN duduk kat rumah tapi nak hilangkan bosan anda tanpa keluar rumah boleh try yang nie.. MMORPG Games.. Hilangkan Bosan dok Depan PC ja.. banyaklah Games Online yang ada.. yang top RAGNAROK pon ok gak layannn....:)

RAGNAROK salah satu yang paling top di Malaysia

4.LAYAN MOVIE

Pada anda yang tak punya kesempatan nak keluar rumah.. apa kata tengok movie... tengok movie pun boleh hilangkan boring.. pilihlah cerita apa yang korang nak... sedih, aksi, cintan cintun, lawak,hantu terpulanglah..

5. RAKAM VIDEO SENDIRI

buat movie sendiri pastu upload kat "YOUTUBE" mana tau nanti boleh la femes macam ANWAR HADI or MATLUTFI ke..especialy bagi mereka mempunyai muka yang agak hensem confirm hot punya....

screen shot daripada salah satvideo Mat Luthfi

6.Bagi yang tak minat buat benda-benda dekat atas tu…. kalau korang ni jenis yang tak minat nak main benda-benda camtu.. korang boleh la kemas rumah ke.. bersihkan bilik ke, dapur ke, toilet yang dah macam loji pembentung tu ke.. tak pun basuh baju yang dah sebeban dalam bakul tu.. kalau rajin sangat basuh sekali baju-baju family korang.. boleh buat amal jariah sekali..^^

Tiada ulasan: