Jumaat, 11 Disember 2015

Tiada tajuk


Semalam lepas je habis majlis reunion tu aku dengan a few lah kawan-kawan sekolah rendah aku tu pergi hang out kejap sebab kalau duduk rumah pun bukan ada kerja sangat yang nak di buat...so nak dijadikan cerita majlis tu habis dalam pukul 12 lebih kurang dan kita orang siap kemas dewan tu dalam pukul 2...then pukul 3.30 kita orang berkumpul dekat satu restoren ni,Banana Cafe....tehn dalam pukul 4.30 lebih kita orang pergi jalan-jalan dekat taman botani,Johor...haha saja je....aku pun first time datang sini....


Korang mesti dah boleh agak aku duduk mana kan....haha...then macam biasalah hujung tahun macam ni memang tiap-tiap hari hujan so tak sampai satu jam kita orang dekat situ hujan dah mula nak turun...lepas tu kita orang apa lagi terus gerak pergi satu kedai sebab H dengan A nak makan ABC kelapa....haha kalau nak tahu H ni memang hantu ABC....time order tu memasing sibuk nak kongsi ABC tu berdua-berdua tapi si H ni relaks je order ABC kelapa yang besar tu satu untuk dia seorang....last-last H boleh habiskan ABC, yang sibuk share tu yang tak habis ......tuan kedai tu pun pelik tengok H sebab tak sangka perempuan yang badan biasa-biasa macam dia boleh habiskan seorang ABC tu....haha
memang takde kerja meng'ketedarah' benda ni time tengah hujan lebat

Lepas tu kita orang semua terus gerak sebab hujan dah makin reda....memasing bantai bawak motor tak kiralah perempuan ke lelaki sebab tak cukup umur nak ambil lesen kereta lagi haha...
Aku sampai rumah dalam lebih kurang pukul 6.30 petang....dengan baju basah memang kena bebel lah..

Nanti next entri aku nak cerita pasal a few kawan-kawan aku yang datang time reunion semalam

Tiada ulasan: