Khamis, 25 Disember 2014

Perempuan yang HOT bagi Aku

Ok,kalau tengok title dekat atas tu korang mesti dapat agak aku nak tulis pasal apa...Setiap manusia ada taste masing2,so aku akan tulis beberapa jenis perempuan yang kena dengan taste aku...



  1. Perempuan yang pandai lukis anime or kartun...Bagi aku perempuan macam ni sangat comel and unik...Aku lagi suka kalau perempuan tu minat anime daripada pergi minat artis2 K-Pop yang muka semua lebih kurang sama je bagi aku...
  2. Perempuan yang aktif sports...Bagi aku dorang ni nampak sangat cool...tak adalah macam certain perempuan yang asyik betulkan make up,betulkan tudung segala bagai tu yang malas nak berpeluh walapun sikit...
  3. Perempuan yang pendiam...Bagi certain orang perempuan macam ni bosan tapi bagi aku perempuan macam ni lah yang buat aku eager nak kenal dan rapat dengan dia...aku tak suka perempuan yang banyak cakap and then ketawa macam pontianak...euww tak selera aku tengok..kalau perempuan pendiam ni dia nampak mysterios (betul ke aku eja ni)
    gambar hiasan
  4. Lagi apa ek...hah,perempuan yang lagi pandai dari aku...haha..ada certain lelaki rasa ego dorang macam tercalar kalau awek or wife dorang lebih dari dorang means macam lebih pandai,gaji lagi tinggi etc...tapi aku suka permpuan yang lebih pandai dari aku sebab aku tahu IQ anak dipengaruhi oleh IQ ibu...so sape nak cari awek or wife cari laa perempuan yang pandai sikit...
  5. Aku suka juga dengan perempuan yang indipendent...tak adalah sikit2 nak merungut,mengadu itu ini dan tak terlalu mengharapkan orang lain...senang cerita kalau campak dia dekat hutan pon dia still boleh hidup...
  6. Perempuan yang pandai masak...haha,ini memang bonus kalau dapat perempuan yang pandai masak sebab aku ni memang kuat makan...aku lagi suka kalau dia pandai baking gak..crush aku pernah bagi kek coklat yang dia buat,sebab tu lah aku suka perempuan macam ni..
  7. Perempuan tomboy..haha ni memang paling tak logik tapi aku pernah terfikir macam mana kalau aku couple dengan tomboy ek..adakah aku akan rasa macam couple dengan lelaki dan perempuan at the same time...haha...apa2 pon ini just apa yang aku rasa..
    dalam gambar ni perempuan ok...
  8. Ok,lastly aku suka perempuan yang pandai kawad especially yang jadi komander...yelah dalam kelas dia cakap biasa je dengan kau,tapi bila kawad suara dia boleh buat kau ketar lutut..
    ni bukan crush aku ya...

    perempuan ni komander tapi dia pon bukan crush aku haha...

    gambar ni aku saja je letak..tak ada kena mengena pon


Aku just tulis pendapat aku je..Jangan tanya aku kenapa aku tak suka perempuan seksi...seksa woo mata aku tengok perempuan yang pakai baju saiz adik2 ni..Aku lagi suka tengok muka orang daripada badan dorang...ok tu je...

Tiada ulasan: