Jumaat, 6 Mac 2015

Apa yang aku rasa???

Pergh!! dah lama giler aku tak tulis apa2 dalam ni....selalu gak on tapi takde idea nak tulis apa...sekrang aku tengah cuti dekat rumah sebab demam...sepatutnya aku balik rumah next week tapi sebab dah sakit dapatlah MC...

Sekarang aku nak cerita pasal persekolahan aku sekarang ni....yelah dalam entri lepas aku meroyan macam apa je sebab result aku teruk,so sekarang aku nak cerita life aku as a form 4 student...untuk pengetahuan,korang aku sekolah dekat sebuah sekaolah kluster di Johor....tak boleh cakap daerah mana..sekolah aku ni boys school,so sekolah ni tak ada student pompuan...dapat bayangkan...

Aku satu sekolah dengan abang aku yang second...nak tahu baca 20 facts about me yang aku pernah tulis sebelum ni....ok dah cukuplah tu intro kali ni...last week,bebudak hostel aku ada buat talent time night...aku ada la termasuk sekali buat persembahan tapi group aku tak menang la....tapi yang aku nak cerita kat sini ialah pasal budak yang aku ter'crush' sejak tahun lepas...aku asyik perhatikan dia je malam tu..hensem giler dia malam tu dengan gaya rambut baru *dia baru potong rambut*..huhu...tapi dia ni sekarang tengah couple...aku tak tahulah dengan sapa sebab aku hanya dengar cerita yang disampaikan dari mulut ke mulut...

sejak akhir2 ni jugak cuaca semakin panas...sampai satu hari tu aku perasan muka aku burn giler sebab baru habis latihan kawad...sekrang ni dalam pukul 11 pagi dah terasa bahang dia walaupun kau setakat duduk dalam kelas...tapi biasalah boy student,diaorang kesah apa...ada satu lagi yang terjadi iaitu junior form 1 dekat hostel aku ni sibuk tanya siapa nama aku...lepas tu dia orang tanya macam mana nak bezakan aku dengan abang aku tu...alahai soalan entah apa2...dah sah2 aku ni pakai cermin mata ,abang aku tak...tu pon susah ke...alamak macam dah panjang sangat je aku mengarut ni...aku tak tahu kenapa diaorang sibuk2 tanya padahal aku takde urusan apa2 pon dengan diaorang...
wo...awak makin hensem laa Mr. Crush..

aku tak tahulah sekarang sex orientation aku sebenarnya macam mana sebab kadang2 aku rasa aku minat dekat lelaki macam aku minat dekat budak yang cerita dekat atas,tapi kadang2 aku rasa aku minat pompuan lak...adoi....dan satu lagi ada sorang pakcik yang keje dekat dewan makan(DM) hostel aku ni rajin betul tegur aku...bagi aku makanan lebih...tanya mana aku tinggal and etc,padahal dengan bebudak lain aku tengok tak pulak....pastu dia selalu perhatikan aku masa aku tengah makan kat DM tu macam ada banyak lagi benda dia nak cakap dengan aku....tu apa yang salah sorang kawan aku perasan laaa...tapi aku malas nak fikir banyak sebab sekarang pakcik tu dah tak keje dekat situ lagi...atas sebab apa aku tak tahu...

tapi sekarang ada satu hal lagi...pasal sorang lagi pekerja dewan makan tu yang kita orang just panggil dia abg Mirul...berdasarkan rupa,aku rasa dia ni baru je habis form 6...dia tak seperamah pakcik tadi tapi kalau aku ambil makanan/ pergi letak pinggan dekat sink,dia mesti perhatikan aku dengan hujung mata means takdelah nampak obvious tapi aku still rasa diperhatikan espcially time aku sidai baju sebab ampai baju terletak dekat belakang DM tu....masa aku tengah prep pon dia selalu lepak dekat kerusi yang menghadap bilik study aku...disebabkan aku duduk tepi tingkap,so kau memang boleh nampak aku dngan sangat jelas...aku jenis kalau tengah study memang tak pandang kiri kanan,so benda2 ni kawan aku yang cakap...ada juga yang bagi tahu aku yang abg Mirul tu akan pegi dekat dekat ampai baju tu lepas aku siap sidai baju....dia akan tengok baju2 dan seluar aku....dan aku plak rasa macam??? =_=!!***



yang aku paling tak tahan bila dormmate ada tangkap junior dorm aku yang tengah sibuk secretly tangkap gambar aku guna handphone....wooo...tak sangka betul....mungkin disebabkan aku dah disactive fb aku so dia tak dapat nak stalk gambar2 aku kot...bila tanya kenapa dia buat macam tu...dia hanya diam membatu dan disebabkan aku kesiankan dia,aku kata takpe aku tak kesah asalkan dia tak guna gambar aku tu untuk tujuan tak baik sudahlah....ada gak yang cakap dengan aku budak tu sebenarnya diupah oleh abg Mirul tu untuk ambil gambar aku senyap2....untuk tujuan apa/sama ada betul atau tak aku tak dapat nak pastikan....cuma pada pandangan aku abg Mirul ni macam discreet dan pelik orangnya...salah satu gambar pasport aku yang aku letak dekat board AJK dorm aku pon dah hilang...sama ada orang rembat atau terjatuh dan hilang aku pon tak tahulah....
gambar hiasan


ok setakat tu jelah...panjang pulak aku mengarut...

Tiada ulasan: