Jumaat, 15 Mei 2015

rela direject atau....

Ok kalau tengok tajuk kat atas tu macam entah apa jer kan...Sebenarnya benda ni pasal kawan perempuan aku iaitu A...Sesiapa yang tak kenal A & H (kawan aku jugak) disarankan untuk baca dulu entri aku yang lepas pasal cara mengekalkan persahabatan jarak jauh.Pagi tadi aku hang dengan 2 orang BFF aku ni iaitu A &H...Walaupun aku lelaki tapi aku selesa kawan dengan dorang dua ni...Aku hang dengan dorang ni pon sebab si A ni yang ajak dan H pon kebetulan tengah cuti so aku pon join laa...kalau tak memang aku tak pergi kalau kena berdua jer dengan A ni...Kita org pergi satu mall ni lepak,tengok movie ,makan2,window shopping and lastly kita org pergi MPH sebab H nak cari buku rujukan,A plak pergi rambang mata cari novel...Aku??? apalagi usya novel fixi laa...


Apa yang aku nak cerita ialah A sekrang tengah dalam keadaan .....macam mana ek nak describe...meroyan gitulah...Dia ada suka dekat sorang mamat ni dan dia dah cakap direct dekat mamat tu tapi naka tahu apa yang dia dapat....jeng jeng....mamat tu block dia dekat wechat,wassup,fb,ig.....kesian betullah...Setiap kali dia nak tegur or dekat dengan mamat tu je mulalah mamat tu menyorok /larikan diri...padahal A tak kesah pon kalau mamat tu nak reject dia tapi cakaplah terang2.....bila aku dengar cerita dia ni pon aku rasa speechless...tak tahu nak komen apa...Dia ada mintak opinion aku sebagai lelaki tapi aku just cakap...entahlah


Lagi satu,pasal si A ni gak...ada sorang mamat lain minat dia dan pernah ajak dia couple tapi dia reject sebab mamat tu pervert...eeeeiii.....kalau aku pon taknak balak macam tu.....sebenarnya aku tengah bosan padahal banyak benda kena study sebab aku masih lagi dalam mood exam sekarang ni....saja hilangkan bosan aku pergilah hang tadi dan sekarang aku taip entri dekat blog....buat blog walking...hari ni aku baru jer follow beberapa blog....sorry laa kalau cerita aku kali hambar sikit...

Tapi seriously apa yang korang akan buat kalau korang berada dalam keadaan A sekarang ni....cer komen sikit...


Kalau dekat atas tadi aku cerita pasal A,sekarang aku nak cerita pasal H plak....H ni memang tak dinafikan memang sorang yang cantik....masa kita org hang tadi banyak kali dia kena usya....disebabkan dia sekolah dekat girl school,so dia tak tahu nak react macam mana and just tayang muka takde perasaan senang cerita muka sombong....Tapi yang kita org tak tahan ialah yang usya dia tu jenis yg tak reti bahasa....dah orang tu tak nak layan dah lah...ni tidak sibuk ikut ke hulu hilir macam psycho pahal...dah lah siap bawak geng...aku kesian dekat A dan H terutamanya sebab dorang tu pompuan...bila kena ikut macam tu mestilah dorang cuak...aku pon cuak gak tapi sikit je lah...aku tak  faham betul dengan lelaki jenis macam ni...nasib baiklah dorang ikut just dalam satu jam jer....kalau tak memang aku prgi panggil guard.....

tadi masa hang aku saja ambil gamabr dorang dari belakang...janagn fikir bukan2 eh..aku bukan pervert ke apa ok...tudung merah ialah A,sebelah dia of course laa H

Ok tu jelah untuk entri kali sebab otak aku tengah swing + serabut sekarang ni sebab stress exam...aku just target untuk lulus semua subjek untuk exam kali ni...malas nak target tinggi2 sebab nanti diri sendiri yang frust tak dapat capai target.....ok wish me luck...
btw macam yang aku cakap dalam previous entry...kalaulah aku straight,cnfirm aku akan jatuh cinta dekat salah sorang antara dorang...cuba korang baca entri2 aku yang lepas pasal dorang,korang rasa aku akan fall in love denagan sape??
Entri2 tersebut ialah:

2 ulasan:

Carleed Danial berkata...

Kalau saya jadi Si A tu, saya buat biasa-biasa je macam tak ada apa-apa yang berlaku. Tapi memang beranilah si A luahkan perasaan kat orang.

Si H pulak, mungkin dia kurang bergaul dengan lelaki tu sebab bila ada orang pikat dia, dia buat muka tiada perasaan.

kepada awak, selamat menjawab exam dengan tenang dan jayanya. yang penting semua lulus.

Blast MV berkata...

terima kasih atas komen tu....